czwartek, 12 października 2017

Kalendarz na Dzień Nauczyciela


Witajcie!

Dzisiejsza praca jest wykonana na nowe wyzwanie dla  " I like challenges" - Kolorowy zawrót głowy z Galerią Papieru, na które Was serdecznie zapraszam :)

Jak wiecie moje ulubione papiery to właśnie Galeria Papieru,
po prostu je uwielbiam!!!! Dlatego też nie miałam większych trudności z projektem ;)

Kalendarz wykonałam od podstaw, składa się on z dwóch części:
wkładu kalendarzowego na październik 2017/ sierpień 2018 oraz notesu.
Posiada dwie zakładki oraz dwie duże kieszonki i dwie mniejsze na okładce.

Osoba, dla której go wykonałam jest przesympatyczną nauczycielką, pełną zaangażowania, cierpliwości i serdeczności.
Tym skromnym prezentem wraz z synem pragniemy podziękować Pani za wszystko :)

Zapraszam do obejrzenia...










Papiery: Zaginione witraże,
tekturka: Fabryka Weny,
wkład kalendarzowy: Fabryka Weny.




Zapraszam na wyzwanie:



Pozdrawiam Was i dziękuję, że do mnie zaglądacie :)

3 komentarze: