piątek, 26 października 2018

Z wyrazami wdzięczności


Hej!

Witajcie ponownie ;)
Jak Wam się podoba w moim świecie?
Mam nadzieję, że czuliście się dobrze...

Jednak to nie koniec!
Chciałabym Wam jeszcze pokazać komplet, jaki dzisiaj wykonałam dla Pani Dyrygent,
z wyrazami wdzięczności od całego chóru z okazji ich 5- lecia działalności.

Zależało mi, aby kartka choć trochę nawiązywała tematycznie do okazji,
dlatego tło, jak i również wnętrze kartki zdobi papier z nutami,
a na pudełku znajduje się zawieszka drewniana - klucz wiolinowy.









papiery i napis UHK Gallery
tekturki Scrapiniec



Na koniec chciałam dodać, iż moja dzisiejsza praca jest liftem kartki Agnieszki Cebuli .


Ostatnio kiedy rozmawiałam z Agnieszką,
powiedziała że chyba nikomu się Jej prace nie podobają,
bo nikt ich nie liftuje ( taki żarcik ;) ).
Postanowiłam przyjąć wyzwanie
i chyba jako pierwsza osoba oficjalnie liftuję naszą mistrzynię :)
Kwiatki do pracy oczywiście wykonałam sama ;)

Aguś! Ty dobrze wiesz, że uwielbiam Twoje kwiatki i Twoje projekty!!!

Dzięki, że wytrwaliście do końca.
 Do następnego ;*

1 komentarz: