wtorek, 20 listopada 2018

Urodzinowy mini album


Cześć!

Na początku listopada moja bardzo bliska koleżanka Aga, obchodziła urodziny.
Z tej okazji, postanowiłam zrobić Jej niespodziankę ;)
Chciałam dać coś wykonanego przeze mnie, no bo jak inaczej ;)

Postanowiłam, że będzie to mini album... 
Zebrałam fotki z naszych wspólnych spotkań i warsztatów,
w których kilka razy miałam przyjemność uczestniczyć :)
(chociaż powiem Wam w sekrecie, że Aga nie lubi zdjęć - hihihi,
ale ja się nie poddaje i za każdym razem jakoś mi się udaje choć jedną fotkę zrobić).

Wzięłam na warsztat bazę exploding boxa - projektu Agnieszki,
papiery moich ulubionych producentów oraz tekturki.
Oczywiście nie mogłam wykonać pracy,
 bez kwiatków z foamiranu, gdyż to właśnie dzięki nim poznałam Agę <3.

A tak prezentuje się w całości:

















Wykonanie tego boxa sprawiło mi wiele radości,
i choć paczka doszła z małym opóźnieniem,
dzięki naszej kochanej poczcie polskiej,
solenizantce sprawiła miłą niespodziankę ;)

Aguś jeszcze raz sto lat !!!! :*

Materiały jakich użyłam do wykonania pracy:
tekturki Fabryka Weny i SnipArt

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój blog!
:*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz