poniedziałek, 28 stycznia 2019

Mój planner


Hej, hej!

Nowy Rok już trwa i przydałoby się mieć kalendarz,
w którym można wszystko zapisać i zaplanować...
W tym roku zrobiłam planner również dla siebie...
Taki mediowy i taki wyjątkowy bo tylko dla mnie :)

Będąc uczestnikiem grupy Alchemia Sztuki z Karoliną Bukowską na FB,
skorzystałam z okazji i wzięłam udział w warsztatach on-line na mixed mediowy planner.

A oto efekt mojej zabawy z kitem...









Karolina, bardzo dziękuję za warsztaty :*

Jeśli macie ochotę na warsztaty,
chcecie poznać nowe techniki z użyciem mediów wykorzystywane przez Karolinę,
ale macie daleko do miejsca w którym odbywają się warsztaty,
zajrzyjcie na grupę na Facebooku 
ALCHEMIA SZTUKI Z KAROLINĄ BUKOWSKĄ.
Na grupie znajdziecie ciekawe live,
oraz możliwość wykupienia warsztatów on-line ( z kitem lub bez).
Polecam, bardzo fajna zabawa ;)

W projekcie wykorzystałam:
gesso, pastę strukturalną drobnoziarnistą,
farby z DecoArt, farby Finnabair oraz woski seeart.

Pozdrawiam Was serdecznie ;*








2 komentarze: