wtorek, 19 grudnia 2017

Świąteczne budki


Hej, hej!

Dzisiaj szybka inspiracja dla "I like challenges".

Jak idą Wam przygotowania do świąt?...
Przyznam się Wam szczerze,
że ja  - w sumie jak co roku ;) - jestem w proszku...
Moja pracownia przeżywa prawdziwy armagedon!
No ale cóż.
Jedyne co mam na swoje usprawiedliwienie,
to fakt, że goniąc czas próbuję na szybko przygotować kilka prac,
jeszcze w świątecznym klimacie.

Co stworzyłam? Nad czym pracowałam wczoraj?
Zobaczcie sami ...










I jak podobają się moje przygotowania?
Przyznam szczerze i nieskromnie, że mi baaaardzo !!!

Produkty, które użyłam:
tekturki: scrapiniec i snipart
kwiatki wykonałam z foamiranu

* * *

W tym miejscu chciałabym serdecznie podziękować Agnieszce
za możliwość nauki, warsztaty i inspirację <3

* * *

Buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz