środa, 18 lipca 2018

Pogaduchy :)


Witajcie!

Dzisiaj przybywam na chwilę,
aby podzielić się z Wami kilkoma sprawami...

Wiem, że ostatnio (nawet kilka razy) obiecałam, że nadrobię zaległości.
Niestety z czasem u mnie to różnie bywa
i nie zawsze wszystko układa się tak jakbym tego chciała.

Jednak od poniedziałku mam mocne postanowienie poprawy!
Ale tym razem tak na 100% ;) 
Na dowód tego, niektórzy z Was,
już od wczoraj mogą oglądać na moim Instagramie
moje zmagania z wyzwaniem jakie podjęłam od @Mydecoria.
Dzisiaj kolejny dzień, kolejne zadanie ;)
Jeśli jesteście ciekawi czy mi się udało zapraszam na Insta.

Ale to nie wszystko!
Jakiś czas temu wzięłam udział w trzech wyzwaniach blogowych,
nie miałam jeszcze właściwie okazji, aby pochwalić się wynikami,
a dwa zakończyły się wyróżnieniem:

ScrapAndMe

za co bardzo DZIĘKUJĘ!!!

Każda wygrana zawsze bardzo cieszy - wiadomo :)
i dlatego moim następnym postanowieniem,
jest udział w wyzwaniach,
kto wie może jeszcze mi się poszczęści ;)

* * *

Na dzisiaj to by było na tyle ...
Ja wracam do tworzenia kolejnych prac,
a Was zaglądających serdecznie pozdrawiam
i zapraszam do odwiedzin ;)



Buziaki :*










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz