wtorek, 25 września 2018

Galaktyczny kalendarz


Hej! Hej!

W dzisiejszym poście pokażę Wam mój jeden, z ostatnich projektów,
z jakimi przyszło mi się zmierzyć:)
Przyznam się, że na początku miałam obawy,
czy spełnię oczekiwania przyszłej właścicielki.

Kiedy zapytałam córkę kuzynki ( bo dla niej był ten prezent),
co chciałaby, aby znalazło się na kalendarzu,
usłyszałam: "ciocia galaktykę, gwiazdy".

No i ok... Gwiazdy rozumiem, ale galaktyka...
Od razu pomyślałam sobie: jak ja "ugryzę" ten temat...

Ale, chyba się udało... ;)
Zapraszam do obejrzenia zdjęć kalendarza o tematyce galaktycznej ;)












tekturki: ramkanapis (MDF), 



Moją pracę zgłaszam na wyzwanie:







Na koniec powiem Wam, że właścicielce kalendarz bardzo się podoba ;)
Co mnie bardzo cieszy, gdyż oznacza to tyle, że życzenie spełnione ;)

Pozdrawiam Was serdecznie!

11 komentarzy:

  1. Pięknie wyszedł, bardzo optymistycznie i delikatnie! Dziękuję za udział w wyzwaniu na essowym blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacja! To będzie wspaniały prezent... Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super - bardzo mnie urzekła twoja praca :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Essy-Floresy.
    OdpowiedzUsuń

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень здорово! Фантастично и космично!Я бы тоже не отказалась от такого ежедневника!!!! Спасибо за участие в задании блога Аrt piaskownica! Удачи ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. wyszedł cudownie! dziękuję za udział w wywaniu Art Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie zestawione kolory, idealnie oddaja galaktyczny klimat. Dziękuję za udział w wyzwaniu Art - Piaskownicy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa praca:) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna praca :-) Dziękuję za udział w wyzwaniu Art-Piaskownicy, pozdrawiam i życzę powodzenia :-) Inka-art DT

    OdpowiedzUsuń