sobota, 3 listopada 2018

Nostalgiczne LO


Cześć!

Listopad, przedostatni miesiąc tego roku,
to dla większości czas zadumy, zamyślenia, nostalgii...

Nostalgia, to tęsknota za kimś lub za czymś co już nie wróci,
za czymś przeszłym co utrwaliło się w pamięci lub do czegoś, 
co wyobrażono sobie w marzeniach, to tęsknota za ojczyzną (krajem ojczystym)....

Obecnie na blogu I like challenges mamy nowe wyzwanie,
którego temat nawiązuje do mojego dzisiejszego wstępu:
"NOSTALGICZNIE".

Dzisiejszą inspiracją jest LO.
Zdjęcie, które umieściłam na pracy wykonała moja koleżanka Kasia,
w czasie jednej ze swoich podróży.
Dziękuję, za możliwość wykorzystania ;)

A poniżej prezentuje Wam moją nostalgię....








tekturki SnipArt
maska Agateria


Myślę, za Was zainspirowałam do wykonania pracy na nasze wyzwanie,
na które serdecznie zapraszam ;)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz