piątek, 28 grudnia 2018

Wyniki zabawy Alchemii świąt z Karoliną Bukowską


Cześć!!!

Dzisiaj zwieńczenie naszej zabawy na fb: Alchemia świąt z Karoliną Bukowską.

Tuż po świętach i na chwilę przed końcem roku...
Karolina ogłosiła wyniki wyzwania, w którym brałam udział ;)

Jest mi niezmiernie miło, gdyż wśród tylu wspaniałych prac,
moje projekty zajęły drugie miejsce!!!!
Jestem bardzo mile zaskoczona i cieszę się przeogromnie ;)

A tak przedstawiały się wyniki:





Wszystkim koleżankom gratuluję!

A osobie, bez której to by się nie wydarzyło...
Jeszcze raz bardzo, bardzo serdecznie dziękuję,
za ten poświęcony czas, za live, turiale,
za tą atmosferę i spotkania w necie - Karolina DZIĘKUJĘ <3 <3 <3

P. S. Zabawa wprawdzie się zakończyła, wykonałam 5 prac zgodnie z zasadami wyzwania,
ale to nie koniec... podoba mi się jeszcze kilka projektów, które na pewno wykonam!

ŚCISKAM MOCNO :*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz