niedziela, 25 lutego 2018

Moc życzeń dla...


Witajcie!

Dzisiaj kolejna moja inspiracja dla CraftCorner ;)
Tym razem, na moim biurku baza na Toffifee...

Ostatnio przyszło mi odwiedzić moją dobrą znajomą w szpitalu ;)
A ponieważ znałyśmy się głównie z FB, to było nasze pierwsze spotkanie "na żywo".
Nie chciałam iść do niej, jak to mówią "z pustymi rękoma",
i pomyślałam, że osłodzę jej trochę te chwile czekoladkami Toffifee ;)
(tak na marginesie, to jedne z ulubionych mojego syna).

Nie byłabym sobą, gdybym ich oczywiście odpowiednio nie opakowała ;)
A że szłam w odwiedziny do scraperki,
no to przecież nie mogła to być zwykła torebka ozdobna.

Sięgnęłam więc po białą bazę GoatBox na Toffifee,
stworzyłam do niej "opaskę", która tworzyła dodatkowe zamkniecie.

Dodałam trochę tekturek, trochę mojej ulubionej Galerii Papieru,
nieco gazy, kleju i....
Tadam!, słodki upominek zapakowany ;)

Jak Wam się podoba?:






Papier GP, kolekcja: purpurowy deszcz i fioletowe fiołki
ramka scrapiniec
ornament agateria

Pozdrawiam serdecznie!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz