środa, 21 lutego 2018

Urodziny na czerwono;)


Cześć!

Dzisiaj będzie czerwono! 

Przedstawiam Wam moją pracę inspiracyjną,
którą wykonałam na wyzwanie dla CraftCorner "Sercem Pisane"
( jeśli jeszcze ktoś byłby chętny, zostało kilka dni na zgłoszenie - zapraszamy!).

Do jej wykonania użyłam czerwonej bazy exploding box 
oraz papierów mojej ulubionej Galerii Papieru <3.

Mój exploding box jest prezentem z okazji urodzin.
W środku umieściłam piętrowy tort,
który sama wykonałam i ozdobiłam kwiatami WOC.

Na każdej ściance są kieszonki,
w które można włożyć np gotówkę lub kupony lotto ;)
(może szczęście się do solenizanta uśmiechnie, kto wie... ;) )
A na jednej będą wklejone życzenia.

Zapraszam do obejrzenia:







Baza exploding box  czerwona
papier GP czułe słówka
perłowe ćwieki
tekturki Fabryka Weny

Przesyłam uściski
Patrycja



1 komentarz: