piątek, 16 lutego 2018

Morskie opowieści


Ahoj po raz drugi! 

Dzisiaj kolej na moją inspirację dla I like challenges.
Tym razem dla odmiany przybywam do Was,
z morską, drewnianą skrzyneczką na whisky,
bo wiadomo to jeden z ulubionych trunków wilków morskich ;)

Wczoraj pokazywałam Wam kartkę urodzinową dla Krzyśka,
dzisiaj prezentuję ciąg dalszy pamiątek,
jakie otrzyma on od swojej rodziny z okazji okrągłych 40-stych urodzin... 

Zarówno skrzynka jak i kartka miały być w klimacie morskim,
ponieważ solenizant, jak już wspominałam,
uwielbia żeglarstwo i wszystko co z nim związane.

Co myślicie o takim pudełku?...







papiery Magiczna Kartka

Mam nadzieję, ze obdarowanemu będzie się podobać,
zarówno kartka ( którą wczoraj prezentowałam), jak i skrzynka z zawartością;)

Pozdrawiam Was serdecznie!
Do zobaczenia ;)

2 komentarze: